اميرآبادي: با حضور جباري روحيه تيم بالا رفت

اميرآبادي: با حضور جباري روحيه تيم بالا رفت




 

 


اميرآبادي: با حضور جباري روحيه تيم بالا رفت


تاریخ : جمعه ،
28 بهمن 1390

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: با بازگشت جباري روحيه تيم بالا رفته است.


مهدی امیرآبادی در نشست خبری پیش از بازی با الاتفاق اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است. از فدراسیون تشکر می کنیم که بازی با ملوان را عقب انداخت تا ما به خوبی استراحت کنیم.

وی با اشاره به بازگشت جباری به تمرینات استقلال گفت: با حضور جباری شرایط روحی تیم بالا رفته است اما فکر نکنید اگر این حرف را می زنم به این معنا است که به یک فرد متکی هستیم. اگر کسی مصدوم شود همه تیم ما ناراحت می شوند.

امیرآبادی با بیان اینکه از رویانیان مدیرعامل و علی پروین مدیر فوتبال پرسپولیس بابت دعوت از تماشاگرانشان برای تشویق استقلال در بازی فردا تشکر می کند، ادامه داد: من هم از هواداران استقلال می خواهم که پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند.
به گزارش فارس، بعد از نشست خبری خبرنگاری از امیرآبادی در خصوص دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتری که گفته می شود بازیکنی ریز نقش است که سالها در یکی از تیم ها بازی می کرده، پرسید و امیرآبادی گفت: من از این موضوع خبر ندارم و این خبر را هم قبول ندارم. این خبرهایی است که هر روز می سازند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل